KAIKU

Kaiku on Tohmajärven seurakunnan kirkkokuoro. Se on perustettu jo vuonna 1926 ja Kaiku viettikin 90-vuotisjuhlaansa vuoden 2016 tammikuussa Kemien seurakuntatalolla konsertin merkeissä.
Kuoro laulaa neliäänisiä sovituksia: SATB. Kirkkokuoro Kaikua johtaa kanttori, diplomilaulaja, musiikin maisteri Eini Perälä.
Kuoro esiintyy Tohmajärven seurakunnan tilaisuuksissa, kunnan ja Keski-Karjalan alueen tapahtumissa, syntymäpäivillä ja muissa tilaisuuksissa. Kuorossa on tällä hetkellä 17 laulajaa. Kuoro ottaa uusia laulajia lukukausien alussa. Jos olet kiinnostunut kuorosta, ota rohkeasti yhteys kanttoriin tai tule mukaan harjoituksiin. Harjoituspäivä on tiistai klo 16.30 – 18.
Kuoron ohjelmisto on viime vuosina uusiutunut lähes täysin painottuen nyt gospelmusiikkiin perinteitä unohtamatta.

Kirkkokuoro Kaiku kuvattuna 90 vuotisjuhlassa Tohmajärven seurakuntatalolla
Kuoron 90-vuotisjuhla 31.1.2016 on juuri alkamassa
"Minä tahdon laulaa ja riemuita"-konsertti keväällä 2015

Kuoron juhlassa yleisökin pääsi osallistumaan! Kuvassa yleisö venyttelee istumisen lomassa.