Nuorten Ihmissuhdekurssi, NUISKU

Nuisku on nuorille suunnattu, Gordonin Toimivat Ihmissuhteet -kurssiperheen kurssi, joka pureutuu vuorovaikutuksen ja tunnetaitojen maailmaan. Nuiskussa pohditaan ja harjoitellaan mm. tunteiden tunnistamista ja ilmaisua, kuuntelemista ja ongelmien ja ristiriitojen ratkaisemista rakentavalla tavalla.

Kurssin kesto on 28 tuntia. Kurssilla on aina ohjaajana koulutettu Nuisku-ohjaaja.

Tohmajärven seurakunnassa Nuisku on osa kaksivuotista isoskoulutusta, mutta ryhmään ovat tervetulleita kaikki yli
15-vuotiaat myös isoskoulutusryhmän ulkopuolelta.

Uusi Nuisku-ryhmä starttaa syyskuussa

Nuisku käynnistyy syyskuun lopussa. Kurssi toteutetaan yhdessä Kiteen seurakunnan kanssa. Osa kurssista tapahtuu leirimuotoisena ja osa opintopäivina talven mittaan. Kaikki koulutukset ovat viikonloppuisin, joten mukaan voi tulla vaikka olisikin opiskelemassa toisella paikkakunnalla!

Nuiskuun ilmoittautumiset viim. 15.9.2020 Ipalle

Nuiskun opetustekstejä seinällä