Dominantti

Dominantti on tohmajärveläinen lauluyhtye. Sopraanossa ja leadlaulussa Eini Perälä, altossa Heli Pirhonen, tenorissa Ari Mononen ja bassossa Hannu Kivivuori ja Terho Timonen. Dominantti toimii seurakunnan yhteistyöryhmänä esiintyen seurakunnan tilaisuuksissa mutta myös omin konsertein ja esim. vuonna 2014 ja 2015 Joensuun gospelfestivaaleilla. Ohjelmistossa on paljon gospelia, suomalaisia kansanlaulusovituksia ja muuta ohjelmistoa, mm. Myrskyluodon Maija. Yhtye on saanut paljon kiitosta elävästä ja sopusointuisesta soinnistaan.

Dominantti Joensuun kirkossa
Dominantti yhteiskonsertissa Joensuun kirkossa kesällä 2015. "Rakkaudesta, toivosta ja uskosta."
Dominantti kesällä 2013

Dominantin ja Pekka Simojoen yhteiskonsertti "Lähde virtaa" helmikuussa 2014. Mukana Helena Nikkinen, koskettimet ja Matilda Nikkinen kongat ja perkussiot.