Vanhoja Pitäjäntuvan astioita leivinuunin päällä. Taustalla tuohikontti ja virsut

Toimintaa kaikenikäisille

Seurakunta on toimivien ja osallistuvien kristittyjen yhteisö. Jumalan perheväkeä yhteen kokoavan jumalanpalveluksen lisäksi monenlaista toimintaa on tarjolla eri ikäisille ja erilaisissa elämäntilanteissa oleville seurakuntalaisille. Toimintaa järjestävät vapaaehtoiset seurakuntalaiset sekä seurakunnan työntekijät.

Seurakuntalaisia kutsutaan toimimaan ja osallistumaan

Toimintaan kutsutaan jokaista! Voit astua eturiviin, ottaa vastuuta ja mahdollistaa muiden osallistumista, olla mukana yhtenä muiden joukossa, yhteisestä tekemisestä rikastuen tai istua hiljaa perimmäiseen penkkiin ja olla mukana niin. Mukana olosi on yhtä arvokasta oli se millaista hyvänsä.

1. Korinttilaiskirjeen 12 luvussa Paavali puhuu seurakunnasta Kristuksen ruumiina. Seurakunnassa tarvitaan käsiä ja jalkoja, silmiä ja korvia. Jokainen voi omilla taidoillaan, sydämellään ja lahjoillaan olla rakentamassa yhteistä seurakuntaa niin että se voisi olla välittämässä Jumalan rakkautta tässä maailmassa.