Tietosuoja Tohmajärven seurakunnassa

Arvostamme jokaisen oikeutta yksityisyyteen. Tietosuojaan kuuluvat kaikki ne oikeudet, jotka turvaavat  jokaisen yksityisyyttä henkilötietojen käsittelyssä.

Noudatamme hyvää henkilötietojen käsittelytapaa ja lainsäädäntöä kaikessa toiminnassamme ja kaikkialla missä toimimme.

EU:n yleistä tietosuoja-asetusta sovelletaan 25.5.2018 alkaen henkilötietojen käsittelyssä. Tohmajärven seurakunta toimii rekisterinpitäjänä asiakaspalvelumme edellyttämissä järjestelmissä.

Tohmajärven seurakunta tallentaa henkilöistä tarpeellisia tietoja seurakunnan henkilörekistereihin. Henkilörekisterien tietoja käytetään henkilön oikeuksien ja velvollisuuksien täyttämiseksi. Henkilötiedot ovat luottamuksellisia, eikä niitä voida luovuttaa ulkopuolisille, ellei siihen ole laissa määriteltyjä perusteita.

Lisätietoja henkilörekistereistä, henkilötietojen käsittelystä sekä henkilörekistereitä koskevat tietosuojaselosteet ovat saatavilla Tohmajärven seurakunnan kirkkoherranvirastosta ja alla pdf-muodossa.

Sähköisen asioinnin tietosuojaselosteLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Yleishallinnon tietosuojaselosteLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Luottamushenkilörekisterin tietosuojaselosteLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Jäsentiedon hallinnan tietosuojaselosteLinkki avautuu uudessa välilehdessä