Tohmajärven Kirkkoniemen leirikirkon penkit ja näköala Tohmajärvelle

Jumalanpalvelus

Jumalanpalvelus kokoaa Jumalan perheväen yhteen

Seurakuntaelämän keskus on yhteinen jumalanpalvelus. Jumalanpalvelusta vietetään joka sunnuntai, pääsääntöisesti klo 10.00 alkaen. Silloin seurakunta kokoontuu rukoilemaan, laulamaan ja kuulemaan Jumalan sanaa. Noin kahden viikon välein vietetään myös messua, jossa seurakuntaa kutsutaan yhteiseen pöytään nauttimaan pyhää ehtoollista. Tohmajärvellä vietetään jumalanpalveluksia kolmessa eri paikassa: Tohmajärven kirkossa, Värtsilän kirkossa ja Kemien seurakuntatalolla. Kirkollisista ilmoituksista ja kotisivujen tapahtumista voi tarkistaa missä jumalanpalvelus kulloinkin on.

Kuuntele Tohmajärven kirkonkellojen soittoa (äänitiedosto)

Jumalanpalvelusryhmät

Seurakuntalaiset toteuttamassa jumalanpalveluksia

Adventista 2015 alkaen Tohmajärven seurakunnassa ovat toimineet ns. jumalanpalvelusryhmät. Jokaisessa jumalanpalveluksessa palvelee joukko seurakuntalaisia eri tehtävissä, esimerkiksi tekstinluvussa, rukouspalvelussa, vastaanotossa ja kolehdinkeruussa. Seurakuntalaiset ovat mukana myös gospelmessujen musiikkiryhmässä (Gospelit).

Seurakuntalaisia koolla Kemien seurakuntatalolla
Kemien seurakuntalon jumalanpalvelus